Reis en boek met Djoser zekerheid
ANVR- en SGR-garantieBij Djoser boek je volgens de voorwaarden van de ANVR en de SGR. Zo kun je onbezorgd op reis. |
24/7 hulp en bijstandSamen met onze externe partners kennen we onze bestemmingen door en door. Daardoor kunnen we op reis altijd de nodige hulp en bijstand bieden en zijn we continu op de hoogte van de lokale situatie. |
100% terugbetalingAls de reis niet door kan gaan, bijvoorbeeld vanwege het reisadvies, dan annuleert Djoser de reis en krijg je je geld terug, dus geen voucher. |
Ruim 35 jaar ervaringBij Djoser boek je inclusief ruim 35 jaar ervaring met het organiseren van groepsreizen. Zo weet je zeker dat alles goed is geregeld. |
Op deze pagina lees je meer over het boeken van een reis in deze bijzondere tijd en waarom je dat veilig en met vertrouwen bij Djoser kan doen. Naast de Djoser zekerheden gelden er ook een aantal aanvullende boekingsvoorwaarden in coronatijd.
Voor vertrek
Kiezen voor een reis met Djoser is kiezen voor zekerheid en flexibiliteit. Dankzij onze soepele voorwaarden kunnen jullie met extra vertrouwen je reis boeken.
- Djoser is aangesloten bij ANVR en SGR, en dat geeft meer zekerheid. Zo is de (aan)betaling gegarandeerd door de SGR.
- Het is verstandig om een goede annuleringsverzekering af te sluiten voor het geval er iets gebeurt waardoor je niet op reis kunt. Djoser biedt een standaard- en een Allrisk-annuleringsverzekering aan met een uitgebreidere dekking. Lees hier meer over de verzekeringen van a.s.r. en COVID-19
- Via Mijn Djoser houden we reizigers op de hoogte van de laatste informatie. We informeren over de lokale regels en eventuele wijzigingen.
- Als de reis niet door kan gaan vanwege zwaar beperkende inreisvoorwaarden of een negatief reisadvies, dan wordt de betaalde reissom binnen 14 dagen volledig terugbetaald.
Tijdens de reis
Ook tijdens de reis ben je verzekerd van goede en betrouwbare ondersteuning.
- Djoser is 24/7 bereikbaar en zal in geval van problemen snel en doeltreffend een oplossing bieden.
- Mocht er tijdens de reis een reisbeperking ontstaan, dan passen wij het reisschema daarnaar aan. Als het nodig is zorgen wij ervoor dat je zo snel mogelijk naar huis kan.
- In geval van repatriëring (bij wijziging reisadvies naar code 'rood') worden de niet-genoten reisdagen door Djoser vergoed.
- Bij Djoser ben je verzekerd van hulp en bijstand, bijvoorbeeld in geval van een repatriëring.
- Djoser reisbegeleiders zijn bekend met de bestemming, enthousiast en goed getraind. Een vertrouwd en zeker aanspreekpunt tijdens de gehele reis.
- Djoser werkt in alle landen samen met een lokale vertegenwoordiger. Er is altijd deskundige assistentie aanwezig op de achtergrond. Een prettige gedachte.
- De hotels waar we overnachten zijn zorgvuldig geselecteerd op basis van kwaliteit, hygiëne en ligging.
Veel gestelde vragen en reisadviezen
We hebben een lijst met antwoorden op de meest gestelde vragen samengesteld. Op de website van de ANVR kun je trouwens ook veel informatie vinden over reizen en boekingen in de huidige situatie. Ook kun je eenvoudig het reisadvies per land raadplegen op de website het ministerie van Buitenlandse Zaken.
Nog vragen?
Heb je nog een vraag over Djoser of over één van onze reizen? Bel ons dan gerust. We zijn van maandag tot en met vrijdag van 09:30 tot 17:00 telefonisch (071-5126400) bereikbaar. Natuurlijk kun je ons ook een e-mail sturen of appen (06 82071250)